مشاهير
| ١٨-٠٤-٢٠١٧

مدير برنامج رامز جلال يرد على طوني خليفة، فماذا قال؟

 

 

 

فضح الإعلامي اللبناني طوني خليفة مقلب رامز جلال لرمضان المقبل، وذلك عن طريق فيديو سجله على يوتيوب روى فيه التفاصيل.

وعبّر خليفة عن استيائه الشديد من زميله نيشان بعدما اتصل به الأخير لاستضافته في برنامج يحمل اسم “واحد لواحد” نظير مقابل مادي، ليكتشف طوني أن رامز جلال استخدم نيشان للإيقاع بالفنانين والإعلاميين في فخ مقلبه الذي سيقدمه في شهر رمضان القادم.

وقال طوني: “من يومين اتصل بيا نيشان وقالي عايزك تكون معايا في برنامج (واحد لواحد) فقولتله أنا بكون معاك على العمياني، بس لو هتدفعوا فلوس قولي، فقالي أكيد بيكون في فلوس، بالفعل عطيته رقم مديرة مكتبي، وقاموا بالتواصل معها واتفقوا على كل التفاصيل، المبلغ والسفر، لكن سبحان الله من لحظة ما قفلت الخط، حسيت أن اتصال نيشان مش بريء لهذه الدرجة”.

وأضاف: “أجريت اتصالاتي بشبكة Osn علشان أتأكد في برنامج ولا لأ، فقالولي إنه ما فيش، وبعد بحث اكتشفت الحقيقة”.

وعاتب طوني نيشان قائلاً: “الجرح الكبير إن نيشان استعمل صداقتي وثقتي فيه لشيء هو مو مستفيد منه، إلا لو هايقبض منه، فأنا زعلي على نيشان، لأنه يبدو إنه ما بطل يبيع أصحابه، وإنه كل ما يحسن علاقته بالناس، يرجع يبيع أصحابه ويزعل الناس”.

رد مدير البرنامج:

هذا مادفع مدير تحرير برنامج رامز للخروج عن صمته ، حيث قال لموقع أخبار الفن:” ا “ربنا يخليكم ويبارك فيكم يارب .. اللطيف ان في ناس مصدقه انك لما تعمل برنامج زي ده بتكلم ٣٠ ضيف وخلاص مش بتكلم ٥٠ علي الاقل عشان متوقعش في اي مطب ، فطبيعي تلاقي خمسه ولا عشرة ظايطين مع الزيطه وعملوا فيها انهم اذكيا واكتشفوا ، زي الاخت لطيفه اللي نيشان كلمها من اسبوعين وفجاه بعد فيديو طوني طلعت قالت لك العب غيرها يا رامز .. طب مقولتيش ليه من ساعتها”.
يذكر ان رامز انتهى من تصوير برنامجه وسيحمل اسم “رامز ارض الخوف” و تم تصوير آخر حلقاته مع محمود حميدة.

الفيديو طوني خليفة :

لن نقوم بنشر عنوان بريدك الإلكتروني

*